Follow Me!

Thursday, March 17, 2016

Skrub Putihkan Badan

Hai,

Assalamualaikum & Salam Sejahtera pengunjung blog Cenderahatilace..

Harini nak cerita sikit mengenai skrub badan yang saya sendiri pakai.Teruja nak kongsi dengan semua sebab memang terbaik skrub badan ni tau!

Saya pakai agak lama jugak,test kat diri sendiri dulu sebelum jual kat orang.Bila diri sendiri dah nampak hasilnya,barulah saya berani nak jual.Setakat ni feedback yang saya dapat semua best-best!kawan-kawan bagitau saya diorang TAK MENYESAL beli & cuba skrub badan ni.Alhamdulillah!

Ok kalau nak tau,bahan utama skrub badan ni ialah susu kambing & campuran herba.Tiada bahan kimia & yang pasti ianya HALAL!

Fungsi ;
🌸 Menanggalkan daki dengan cepat
🌸Melembapkan kulit
🌸Menghaluskan kulit
..

Dan dengan penggunaan konsisten dapat mencerahkan kulit!




Tekstur skrub ;

1)Tidak melekit
2)Tidak kasar,butiran skrub halus & tidak menyakitkan semasa digosok pada badan.




Kalau berminat nak cuba jangan segan whatsapp saya ye? 012-6617763.Nanti saya ajar macam mana nak pakai skrub ni.

HARGA
RM 32 

POSLAJU
RM7 sm/RM9 ss 

Boleh juga add saya intagram @eeezaii


Ok terima kasih!

No comments:

Post a Comment