Follow Me!

Thursday, February 4, 2016

Terima Kasih

Assalamualaikum..Salam sejahtera..



Lama juga saya tak update blog ni,sejak busy uruskan macam-macam kerja,saya banyak update bisnes doorgift ni kat ig (@cenderahatilace).Kalau sudi meh la follow so boleh tau latest update kat sana.Hihi..

Dah 5 tahun usia blog ni sebenarnya dan tak perasan pun viewers nak dekat 300k!!kadang-kadang sampai lupa saya pernah ada blog.Haha!thank you banyak-banyak sebab sudi singgah cuci mata tengok barang-barang kat sini..

Sepanjang 5 tahun saya buat bisnes doorgift ni,macam-macam dah lalui..jatuh bangun pun ada juga.Tapi alhamdulillah sampai hari ni Cenderahatilace masih ada lagi cuma belum berkembang dengan lebih besar lagi.Bisnes utama family sebenarnya dalam bahagian engineering,kiranya Cenderahatilace ni 'part time' saya lah!hihi..

Dari sekecil-kecil order dari customer,sampai yang besar,apa yang customer nak semua saya buatkan and bila dapat feedback yang dorang suka dengan hasil kerja saya,opkos la saya happy gila and itulah sebenarnya kepuasan bagi diri saya sebab bila saya buat doorgift untuk customer,saya selalu fikir yang doorgift tu mcm saya sendiri yang nak guna,kalau tak elok atau tak puas hati automatically saya reject!

Last but not least,lepasni inshaAllah saya rajin-rajin update blog ni lagi ek..tapi boleh ke nak campur tips-tips penjagaan diri ke,daily routine ke atau update yang tak berkenaan dengan doorgift kat dalam blog ni?Haha!belasah je lah kan!heh.

Thanks and jumpa lagi!

Mom of three. =)
Personal ig @eeezaii


P/s : Kalau ada cadangan nak suruh saya tulis apa,inform saya.Email tanya.ezaii@gmail.com







No comments:

Post a Comment