Follow Me!

Tuesday, February 20, 2018

Tahun Baru 2018

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..Salam Sayang!

Selamat Tahun Baru 2018!!


Dah masuk bulan 2,tapi masih lagi nak wish happy new year.Ehehe..lama pulak rasanya saya tak post kat blog ni.Rindu.Mungkin saya lebih aktif kat instagram,jadi jarang-jarang update kat blog kan?

Hai new reader!
Kalau ada yang blogwalking kat blog 'Ezaii Cenderahatilace' ni..dan tiba-tiba rasa nak buat tempahan doorgift macam yang ada dalam blog ni,boleh je direct whatsapp kat nombor telefon yang tertera kat blog ni okay?Jangan risau..untuk yang tempahan tu saya sentiasa je buat untuk mommies yg berminat nak order untuk kenduri aqiqah @ cukur jambul baby..

Last but not least..terima kasih awak sudi singgah kat blog saya yang biasa-biasa ni..and inshaAllah lepas ni saya akan kerap update kat blog ye?So..jumpa lagi next time okey! ;)

No comments:

Post a Comment