Follow Me!

Tuesday, July 28, 2015

Kotak Doorgift

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..



Agak lama sebenarnya saya tak update blog Cenderahatilace ni sebab sekarang saya aktif di instagram ( do follow @cenderahatilace ) so banyak kerja-kerja tempahan dari customer saya update terus kat sana..

Ok,untuk produk 'hadiah pintu' yang latest,kami ada kotak doorgift untuk letak goodies kat dalam..sesuai untuk birthday party,kenduri kahwin,majlis tunang ataupun aqiqah & cukur jambul..

Kotak ni agak besar juga,kalau isi makanan kat dalam tu,boleh muat banyak tau!confirm budak-budak suka!mak budak pun suka!ehee..

Kalau kreatif lagi,boleh lah mendeco sendiri kotak plain ni mengikut kreativiti masing-masing contoh macam letak riben ke,sticker ke atau tampal doily colour pun cantik jugak!

Ok tak nak cerita panjang-panjang,jom tengok gambar kat bawah ni,doorgift saya siapkan untuk majlis harijadi anak customer yang lepas.

Kalau nak tanya lebih lanjut mengenai saiz kotak atau lain-lain,boleh terus whatsapp saya di no. 012-6617763.Ok?
.
.
.
.
.





HARGA
RM 0.80/unit

100pcs
RM 50.00




No comments:

Post a Comment