Follow Me!

Saturday, March 15, 2014

Bunga telur cukur jambul / aqiqah

Salam & hai semua..

Sementara ada kelapangan saya nak share hasil kerja yang telah saya siapkan sebelum ini..

1) Tempahan dari Puan Farah,Pantai Dalam (12/2013)
     Kuantiti : 30




...untuk tempahan bunga telur yang diatas ni,Puan Farah minta saya buatkan bentuk Al-Quran beserta rihal untuk majlis khatam anak perempuan kembar beliau.Memandangkan saya tak pernah buat(memang tak pernah ada customer saya request pun sebelum ini hehe ) maka saya cuba juga merealisasikan impian beliau dan hasilnya jadi lah seperti yang kat atas ni.=D

*Tulisan jawi tu boleh request


2) Muhammad Afrin - Shah Alam ( 15/3/2014 )
    Kuantiti  : 100 


 50 unit air plane


50 unit car

...please take note sekarang ni untuk bunga telur foam kami  ada bagi  FREE POSTAGE  untuk tempahan 100 dan keatas!





Terima kasih sudi singgah & jumpa lagi di next entry. ;)

No comments:

Post a Comment