Follow Me!

Monday, July 22, 2013

Majlis Cukur Jambul Puteri Sulung Mat Yo

Tema : Bendera Johor + Bola sepak.



Sumber : Google
Salam & Hai semua pengunjung blog Cenderahatilace...

Pada 6 Julai yang lepas,kami ada terima tempahan buat goodies untuk majlis cukur jambul & aqiqah puteri sulung pemain bola sepak Johor,Norshahrul Idlan atau lebih dikenali dengan panggilan Mat Yo.

Majlis cukur jambul & aqiqah tersebut diadakan pada 9hb julai,agak singkat juga untuk kami siapkan but finally kami dapat juga buat dengan baik semuanya..

Mat Yo ada minta untuk buat tema goodies tu ikut warna jersey (yang macam gambar diatas ni) dan ada sedikit unsur bola kat sticker tu nanti dan setelah beberapa design saya tunjukkan pada dia,akhirnya dia berminat untuk design yang macam ni...



So oklah,lepas dia confirm design kat atas ni,kami pun start buat untuk goodies yang lain..iaitu  sticker bekas cupcake,paper bag,wrapper coklat & personalized yassin..


Paper bag + Printing





Paper bag + Deco



Personalized Mineral water




Personalized chocolate



Sticker untuk bekas cupcake



Sebenarnya ada yaasin,tapi tak sempat nak ambil gambar.Lepas kami siapkan semua ni,kami terus bergegas hantar terus ke rumah majlis. 

Oh ya!kadang-kadang ada customer tanya paper bag ni muat untuk letak apa?


So saya attached kan gambar macam paper bag Mat Yo kat atas ni ,boleh muat 1 mineral water,1 bekas cupcake,1 yaasin & 1 coklat bar.

Last but not least,Terima Kasih kepada Mat Yo & family sebab memilih Cenderahatilace untuk buatkan goodies majlis cukur jambul & aqiqah Dian Raisha.. :)


















No comments:

Post a Comment