Follow Me!

Thursday, June 6, 2013

Tempahan Sticker

Salam & Hai semua..

Bulan 5 yang lepas saya terima tempahan sticker 2000pcs untuk ditampal pada botol air mineral.Tempahan yang saya terima ni agak urgent juga sebab lagi 5 HARI majlis,bakal pengantin call saya untuk buatkan sticker tersebut.Kebetulan semua tempahan yang lain pun sudah disiapkan,jadi saya pun terima dan terus start design..

Tema : Love
Tempahan dari : Fatihah (Perak)
Tarikh Majlis : 1 jun 2013



Sticker yang telah disiapkan


Packing ..ready to pos!


Last but not least,Cendrahatilace nak ucapkan Terima Kasih kepada Fatihah atas tempahan dan beri kepercayaan kepada team kami untuk menyiapkan tempahan beliau yang selamat di terima pada 27/05/13.Haa..nasib baik sempat!hehe..

Jadi kalau anda berminat untuk tempah sticker tak kira untuk wedding ke,birthday party ke,majlis cukur jambul ke,pastikan sekurang-kurangnya 2 minggu awal bagi mengelakkan kesulitan yang lain atau pun barang 'delay' kat poslaju seandainya tarikh majlis anda dekat dengan tarikh public holiday .Faham kan? :)



Ok yang dibawah ni pula tempahan dari Puan Haniza (Penang) untuk majlis harijadi anak lelaki beliau..
Kuantiti : 100 pcs





Kalau berminat nak order,anda boleh email ke cenderahatilace@gmail.com untuk tempahan atau pertanyaan lain dan saya akan cuba reply secepat yang mungkin.

P/s: Maaf gambar diatas diambil dari kamera handphone sahaja,sebab tu kualiti agak kurang sikit & ada yang kena edit untuk nampak jelas sikit.

Alright,lastly TERIMA KASIH sebab sudi singgah ke blog Cemderahatilace!Jumpa lagi di next entry! :)





No comments:

Post a Comment